Apmaksas nosacījumi
SIA “Zaļā Republika” (turpmāk – “Pārdevējs”), Reģ. Nr.: 40103899121, Juridiskā adrese: Rīga, Brīvības iela 155 k-3, LV-1012, tālr.: +371 20661708, e-pasts: info@skamet.lv, nodrošina interneta veikala skamet.lv (turpmāk – “Veikals”) maksājumu apstrādi saskaņā ar šiem Apmaksas nosacījumiem.
-
Vispārīgie nosacījumi
1.1. Šie nosacījumi reglamentē priekšapmaksas, pilnas vai daļējas apmaksas kārtību, maksājumu izpildi un ar to saistīto atbildību starp Pārdevēju un Klientu.
1.2. Veikala pasūtījums tiek uzskatīts par apstiprinātu un nodots izpildei, kad Pārdevējs ir saņēmis pilnu pasūtījuma summu. -
Bankas pārskaitījums
2.1. Klients var veikt apmaksu, izmantojot bankas pārskaitījumu uz Pārdevēja bankas kontu:
– Banka: Citadele Banka
– Konta numurs (IBAN): LV71 PARX 0016 5686 5000 1
– SWIFT/BIC: PARXLV22
– Saņēmējs: SIA “Zaļā Republika”
– Mērķis: pasūtījuma numurs un Klienta vārds (piem., “Nr. 12345, Jānis Bērziņš”).
2.2. Apmaksa jāveic 3 darbdienu laikā no pasūtījuma apstiprināšanas brīža.
2.3. Transfera izmaksas, kas saistītas ar apmaksu, sedz Klients, ja vien nav norādīts citādi.
2.4. Pārdevējs neuzņemas atbildību par maksājuma kavējumiem, ja bankas pārskaitījums nav saņemts noteiktajā termiņā. -
Citadele Klix
3.1. Veikals atbalsta tiešsaistes maksājumu risinājumu Citadele Klix, kas nodrošina tūlītēju apstiprinājumu un apstrādi.
3.2. Lai veiktu apmaksu ar Citadele Klix, Klients norāda savu mobilā tālruņa numuru pasūtījuma noformēšanas laikā un seko Citadele Klix autorizācijas norādījumiem.
3.3. Maksājuma summa tiek rezervēta tūlīt pēc Klienta apstiprinājuma, un līdzekļi tiek norakstīti no konta saskaņā ar Klienta bankas noteikumiem.
3.4. Pakalpojuma komisijas maksa atkarīga no Citadele Klix tarifiem. Ja ir papildu izdevumi, tie tiek norādīti pasūtījuma pieteikumā. -
Rēķins
4.1. Pēc apmaksas saņemšanas Pārdevējs izraksta elektronisku rēķinu un nosūta to uz Klienta norādīto e-pasta adresi.
4.2. Rēķinam nav PVN, ja pircējs nav PVN maksātājs. -
Apmaksas termiņa pagarināšana
5.1. Pagarinājumu apmaksas termiņam var pieprasīt rakstiski, nosūtot iesniegumu uz info@skamet.lv vismaz 2 darbdienas pirms termiņa beigām.
5.2. Pārdevējs patur tiesības atteikties no termiņa pagarināšanas. -
Novēlota apmaksa
6.1. Ja Klients kavē maksājumu vairāk par 7 kalendāra dienām, Pārdevējs patur tiesības:
– apturēt pasūtījuma izpildi;
– piemērot kavējuma procentu maksu 0,05 % no kavētās summas par katru dienu pēc termiņa beigām.
6.2. Kavējuma procentu maksa tiek aprēķināta no nākamās dienas pēc termiņa beigām līdz faktiskās apmaksas dienai. -
Atmaksa un kompensācijas
7.1. Ja pasūtījums tiek atcelts vai prece atgriezta saskaņā ar atgriešanas noteikumiem, nauda tiek atmaksāta Klientam 14 dienu laikā pēc atcelšanas/apstrādes brīža.
7.2. Atmaksa tiek veikta, izmantojot to pašu maksājuma metodi, kādā veikta sākotnējā apmaksa, ja vien Klients nav norādījis citu kontu. -
Strīdu risināšana
8.1. Jebkuri strīdi, kas rodas no šiem nosacījumiem, tiek risināti sarunu ceļā.
8.2. Ja strīdus nav iespējams atrisināt, tas tiek nodots izskatīšanai Rīgas tiesā. -
Grozīšana
Šie Apmaksas nosacījumi var tikt grozīti jebkurā laikā. Grozījumi stājas spēkā ar to publicēšanu Veikalā skamet.lv.