SIA “Zaļā Republika” (turpmāk – “Pārdevējs”), Reģ. Nr.: 40103899121, Juridiskā adrese: Rīga, Brīvības iela 155 k-3, LV-1012, tālr.: +371 20661708, e-pasts: info@skamet.lv, nodrošina preču tirdzniecību internetveikalā skamet.lv (turpmāk – “Veikals”). Šie Preču atgriešanas noteikumi (turpmāk – “Noteikumi”) nosaka kārtību, kādā Klients var atgriezt iegādātās preces un saņemt atpakaļ samaksāto naudu vai veikt apmaiņu.

  1. Vispārīgie noteikumi 1.1. Klientam ir tiesības 14 dienu laikā no preces saņemšanas datuma bez jebkāda iemesla atgriezt preci un saņemt pilnu naudas atmaksu saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma prasībām. 1.2. Lai izmantotu preces atgriešanas tiesības, Klientam jāpaziņo Pārdevējam par nodomu atgriezt preci, nosūtot aizpildītu preču atgriešanas anketu vai vēstuli uz e-pastu info@skamet.lv.
  2. Atgriešanas paziņojuma saturs Atgriešanas paziņojumā jānorāda:
    • Pasūtījuma numurs
    • Preces nosaukums un daudzums
    • Saņemšanas datums
    • Konta numurs naudas atmaksai (IBAN)
    • Atgriešanas iemesls (nav obligāts)
  3. Preču nosūtīšana atpakaļ 3.1. Pēc atgriešanas paziņojuma saņemšanas Pārdevējs nosūta atgriešanas instrukcijas uz Klienta e-pastu. 3.2. Klients nosūta preci atpakaļ Pārdevējam 14 dienu laikā no atgriešanas paziņojuma saņemšanas brīža, izmantojot pasta vai kurjeru pakalpojumus. 3.3. Atgriežamā prece jāiesaiņo oriģinālajā iepakojumā, tai jābūt neizmantotai, tīrai un ar visām etiķetēm.
  4. Atbildība par preces vērtības samazinājumu Ja prece ir izmēģināta tādā apjomā, kā tas nepieciešams tās rakstura, īpašību un darbības apzināšanai, un preces vērtība ir samazinājusies, Pārdevējs var samazināt atmaksājamo summu atbilstoši vērtības kritumam.
  5. Izņēmumi no atgriešanas tiesībām Šādas preces nevar atgriezt, ja tās:
    • Ir atzītas par veselībai vai higiēnai neatbilstošām pēc atvēršanas (piemēram, apakšveļa, kosmētika, matu ķīmijas produkti).
    • Bija izgatavotas pēc Klienta individuāla pasūtījuma vai personalizētas.
    • Avārijas gadījuma dēļ ir pakļautas sabojāšanai (ja tas nav atgriešanas iemesls pēc Klienta pamatota pieprasījuma).
  6. Naudas atmaksas kārtība 6.1. Pēc atgrieztās preces saņemšanas un pārbaudes Pārdevējs veic naudas atmaksu Klienta norādītajā kontā 14 dienu laikā. 6.2. Atmaksa tiek veikta, izmantojot to pašu maksājuma metodi, kas izmantota preces iegādei, ja vien Klients nav norādījis citu kontu.
  7. Preču apmaiņa 7.1. Klients var veikt preces apmaiņu pret citu preci vai izmēru, ja uz to attiecas atgriešanas noteikumi. 7.2. Apmaiņas gadījumā Klientam vispirms jāatgriež oriģinālā prece atbilstoši nodaļā 3 norādītajai kārtībai, pēc tam jāveic jauns pasūtījums Veikalā.
  8. Strīdu risināšana 8.1. Strīdi, kas saistīti ar šo Noteikumu piemērošanu, tiek risināti sarunu ceļā. 8.2. Ja strīdus nav iespējams atrisināt sarunu ceļā, tas tiek nodots Rīgas tiesas kompetencē saskaņā ar spēkā esošo likumdošanu.
  9. Kontakti Ja Jums ir jautājumi par preču atgriešanas noteikumiem vai nepieciešama palīdzība ar atgriešanu, lūdzu, sazinieties ar mums:
    • E-pasts: info@skamet.lv
    • Tālrunis: +371 20661708
    • Adrese: Rīga, Brīvības iela 155 k-3, LV-1012
  10. Noteikumu grozīšana Pārdevējs patur tiesības atjaunināt šos Noteikumus. Izmaiņas kļūst spēkā brīdī, kad tās tiek publicētas Veikalā skamet.lv.